Új járatokkal és új árazással indítja a MÁV a nyári turistaszezont
Az ország szinte minden pontjáról el lehet jutni átszállás nélkül a Balatonra. A neten ez után ki lehet választani, hova szeretnénk helyet foglalni, de az árak is változnak.
Az ország szinte minden pontjáról el lehet jutni átszállás nélkül a Balatonra. A neten ez után ki lehet választani, hova szeretnénk helyet foglalni, de az árak is változnak.
A vizsgálat még tart, ám a miniszter szerint az már most kimondható, hogy a német vasutas indokolatlan döntést hozott.
Százötven, a ‘60-as évek technológiáját idéző villanymozdonyt lehetett volna korszerű járművekre cserélni a MÁV-nál, de a gyártó német Siemensre megorrolt a kormány. Lázár János szerint „már nem barátkozunk velünk”, így lefújják a 220 milliárdos beszerzést. Megtudtuk: ennek egyik oka lehet a pénzhiány, továbbá erős még a „bosszúfaktor” a Paks II. miatti német–magyar viszály részeként. Sőt, bejátszik Mészáros Lőrinc rosszkedve és a Budapest–Belgrád-projekt is.
Mindkét vágány járhatatlanná vált és a felsővezeték-rendszer is jelentősen megrongálódott.
Leszakadt a vezeték Nagykőrösön, járatkimaradás, pótlóbuszok, késések a szegedi vonalon.
Képzelje el, mit írt volna Agatha Christie, ha őt is letessékelték volna az Orient expresszről.
Külön regisztrálni sem kell a díjmentes utazáshoz.
Ausztria keleti részén, Bécset is beleértve, teljesen leállt egy időre a vasúti közlekedés csütörtök reggel – közölte az ÖBB osztrák vasúttársaság.
Újabb járatokon vezette be az okosjegyet a MÁV, akár 40 százalékkal olcsóbban lehet vonatozni, mintha a pénztárban vennénk meg a teljes árú jegyet.
A vasúti hálózat fejlesztése olyan logikával, amelyet Lázár János képvisel, nem tud eredményes lenni - írta a Facebookon a volt közlekedési államtitkár.
Utópisztikus, csodálatos Magyarország képe rajzolódik ki, ha egymás mellé tesszük, micsoda ígéretekkel álltak elő a politikusok 2030-ra. Megígérték például, hogy addigra Európa legjobb helyévé válunk, nagyrészt összejön az energiafüggetlenség, Veszprém bekerül a kontinens húsz legjobb városa közé, a válogatottunk pedig ragyogóan jó lesz. Összegyűjtöttük a leglátványosabb ígéreteket, és megnéztük, milyen lenne az ország 2030-ban, ha valahogy ezek valóra válnának.
Leszakadt a felsővezeték a budapesti Rákos állomásnál, ezért a vonatok helyett pótlóbuszok közlekednek. Akár órákkal is megnőhet a menetidő.
Ha Budapest-Miskolc között vonatozna, ne számítson sok jóra.
A sofőrök figyelmetlensége és felelőtlensége miatt van ennyi tragédia, és a helyzet egyre rosszabb.
Ugyanaz lett a legzűrösebb vasútvonal tavaly, amelyik az előző két évben is, de sokkal szorosabb lett a verseny. A problémásak mellett összegyűjtöttük az év legjobb vasútvonalait is, és néhány különleges pillanatot is bemutatunk a vasút mindennapjaiból.
Pótlóbuszok járnak Győrszabadhegy és Győrszemere között.
Leszakadt felsővezeték és a biztosítóberendezés hibája miatt hosszabb a menetidő és járatok maradhatnak ki a váci, a veresegyházi és a Budapest–Újszász–Szolnok–Békéscsaba vonalon – közölte a Mávinform.
Egy éve indult el a tramtrain, de az évfordulón több járat is kimaradt, van, amelyiket villamossal kénytelenek pótolni.